Впевнено крокуємо в ногу з часом

02.11.22 р. у Вороблячинському ЗЗСО І-ІІ ступенів імені Героя України Віталія Коцюби  відбулось засідання педагогічної ради у нетрадиційній формі.

Метою зустрічі вчителів було об`єднання зусиль усіх суб`єктів навчально-виховного процесу щодо успішного навчання та адаптації учнів 1-го та 5-го класів. А також педагоги опрацювали методи та прийоми створення ситуації успіху як напрямку соціалізації особистості.

Актуальність проблеми адаптації, основні завдання цього періоду та форми подолання дезадаптації у своєму виступі висвітлив керівник закладу КЛЕБАН В.В..  Повідомив вчителям найвагоміші висновки щодо проходження адаптаційного періоду учнів 1 та 5 класів за результатами спостережень. Наголосив, що робота вчителя – це творчість, а не буденне заштовхування у дітей готових знань. Педагогічна праця не творчою не буває, і бути не може, бо неповторні діти, обставини, особистість самого вчителя, і будь-яке педагогічне рішення має виходити з цих завжди нестандартних факторів.

Про аспекти психологічних особливостей першого року навчання в закладі освіти та переходу дітей із початкової школи в середню доповідала психолог КІНДРАТ  У.Я.. Довела до відома результати експертної оцінки адаптації першокласників та психодіагностичних досліджень адаптації учнів 5 класу. Також,  Уляна Ярославівна узагальнила спостереження по вивченню емоційного сприйняття п’ятикласниками процесу навчання та їх ставлення до школи. Надала рекомендації всім вчителям, які працюють з учнями 1-го та 5-го класів щодо методів поліпшення психологічного комфорту учнів.

Класний керівник 1-го класу ПОЛЯКОВА Г.В. та 5 класу ЛУЦИШИН І.П. докладно ознайомили присутніх із своїми класами.

Заступник керівника БІЛЕЦЬКА І.М.  розкрила важливість ролі класного керівника у процесі соціалізації особистості.

Вчителі-предметники проаналізували успішність учнів, створили формулу «успішного учня», власними методами продемонстрували функції класного керівника.  Педагоги через роботу в групах визначили проблеми, пов’язані з успішністю учнів, та презентували шляхи їх вирішення, створили «портрет успішного учня» та «портрет неуспішного учня». Робота педагогів проходила в атмосфері співпраці, дружнього колегіального спілкування, обмін досвідом та вироблені спільні рекомендації, які дозволять здобувачам освітнього процесу реалізувати себе у соціумі,  стати успішним, всебічно розвинутим, конкурентоспроможним випускникам закладу.

(Всього переглядів - 19)