Математично-природничий тиждень у Вороблячинському ЗЗСО І-ІІ ступенів  ім. Героя України Віталія Коцюби

З метою підищення мотивції до навчання та зацікавленості учнів до вивчення шкільних дисциплін у Вороблячинському ЗЗСО І-ІІ ступенів  ім. Героя України Віталія Коцюби   з 22.02.21-26.02.21 було проведено математично-природничий тиждень.

  • Тиждень розпочався з інтегрованого уроку-подорожі «Світ квадратних коренів» (22.02.21 вч. Білецька І. М. )  учні 8 класу  розвивали обчислювальні навички, усну і письмову математичну мови, а також увагу і особистісні якості (цілеспрямованість, наполегливість); виховували почуття відповідальності за якість і результат      виконуваної роботи; формували вміння здійснювати взаємоконтроль і самоконтроль; сприяти розвитку навичок самостійного застосування знань при перетворенні виразів, що містять квадратні корені; підвищили інтерес до предметів алгебра, географія, хімія, трудове навчання, музичне мистецтво.

Протягом тижня вчитель хімії та біології Луцишин І. П. провела ряд заходів спрямованих для підвищення інтересу учнів до навчання:

– Вікторина “Хімія і науки” (7-9кл).

-Урок “Слухова сенсорна система”(8кл). Метою уроку було розкрити будову та функції органів слуху в людини, показати значення слуху для життя людини.

– Квест “Цікавий світ рослин”(6 кл). Мета – показати значення рослин у природі та житті людини, повторити основні поняття будови рослин, розвивати логічне мислення учнів, креативність, вміння працювати в групах.

-Бліц-турнір “У світі тварин “ (7кл). Мета – розвивати і розширювати кругозір учнів при вивченні тваринного світу.

-Виховний захід “Вода- основа життя” (5кл).

-24.02.21 вч. географії  Обаряник М. Д. провела  географічний квест з учнями 7, 8 та 6 класу «Навколо світу за  одну годину». Метою заходу було розвинути логічне мислення, вміння швидко знаходити вихід із складної ситуації.

Математична освіта відіграє важливу роль у формуванні загальної культури підростаючого покоління, його світогляду, сприяє естетичному вихованню дитини, розумінню нею краси навколишнього світу, розвиває уяву, просторове, аналітичне та логічне мислення школярів, стимулює розвиток інтелектуальних здібностей школярів. А одним із найбільш важливих факторів успіху при вивченні математики є інтерес до предмета, формуванню якого, зокрема, сприяє проведення тематичних предметних тижнів, що забезпечують не лише залучення учнів до поглибленого вивченню математики в межах шкільного курсу, але й сприяють розвитку особистісних якостей школярів, активізації розумової діяльності, розвитку творчих здібностей учнів.

Із метою підвищення зацікавленості учнів до занять математикою, розширення кругозору, поглиблення уявлення про використання відомостей із математики у повсякденному житті, виховання самостійності мислення, волі, наполегливості була проведена інтелектуальна гра  ” Хто зверху”  для учнів 7 класу.

-26 лютого впродовж дня учні 5-6 класів змагались у математичному квесті

«У пошуках скарбів».

Участь у різноманітних конкурсах сприяє розвитку математичної культури та грамотності учнів, логічного, аналітичного та просторового мислення, підвищує інтелектуальний рівень, формує в них практичні навички застосування знань, які вони здобули на уроках математики під керівництвом вчителя Озимок Н. П

  • 02.21 вчитель фізики Білецька І. М. залучила учнів 9 класу до участі в грі «Інтелектуальне – фізичне кафе». Школярі мали можливість розвивати  стійкий  інтерес  до вивчення фізики; формувати творчу  особистість, комунікаційну  компетенцію; виховувати повагу до суперника, стійкість, волю до перемоги, спритність.
(Всього переглядів - 50)