15 грудня 2020 року у Кам’янобрідській ЗОШ І – ІІІ ст. імені Петра Андрусіва відбулось засідання методичної комісії вчителів початкових класів у формі методичного практикуму на тему: «Реалізація компетентнісного підходу на уроках математики».
Компетентний учень той, хто вміє самостійно вчитися. Звичний результат навчання «знаю що …» змінюється в напрямі «знаю як…». Досвідом використання кубиків LEGO чи «шість цеглинок» під час навчання поділилась вчитель 2 класу Качмар Б. Б., а практику застосування кейс-методу на уроках математики презентувала вчитель 4 класу Жміковська О. Ю. «Шість цеглинок» – це практичний засіб, який дає змогу реалізовувати ігрові та діяльнісні методи навчання в початковій школі. Кейс-метод – це метод ситуативного навчання на конкретних прикладах. Суть методу досить проста: для організації навчання використовується опис конкретних ситуацій. Приклади кейс-завдань на уроці математики у 4 класі: – знайомство з яворівською забавкою, історією її створення, задача на роботу методом зведення до одиниці; – демонстрація найдовшої в Україні стіни, розфарбованої яворівськими візерунками (рекорд України встановили у Яворові), робота з геометричними фігурами, задачі на знаходження периметра. Учасники засідання МК зійшлись на думці, що компетентність не зводиться ні до знань, ні до умінь, компетентність – це той ланцюжок, який пов’язує знання та діяльність людини.