7 – 9   лютого відбудеться Перша Всеукраїнська педагогічна різдвяна   конференція 

Департамент освіти і науки Львівської обласної державної дміністрації

 КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут
післядипломної педагогічної освіти»

Навчально-методичний центр освіти м.Львова

Львівський професійний коледж готельно-туристичного

та ресторанного сервісу

  Львівський обласний центр Гуманної Педагогіки

Притулок для дітей Служби у справах дітей Львівської ОДА

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ

 

7 – 9   лютого  2020 року у Львові відбудеться

Перша Всеукраїнська педагогічна різдвяна   конференція 

 

 

Тема: «Українська школа в умовах гострих викликів ХХІ ст.: сталий клімат – духовний  гуманізм».

 

Лейтмотив: «Скажімо Слово про Школу, яка є:  вогнищем духовності і моральності,  майстернею людяності, законодавицею якості життя,   дарителькою   Світла і могутності знань, берегинею культури і мови, сіячкою духовного і доброго.(Ш. Амонашвілі)

Провідна ідея: «Наша праця – формування людини, і це покладає на нас особливу відповідальність, яку ні з чим не зіставити» (В. Сухомлинський)

 

Мета конференції: осмислення розвитку вітчизняної школи в умовах гострих викликів ХХІ ст. і реформування освіти; напрацювання моделі школи  як культурно-освітнього зерна місцевої громади; обмін кращими напрацюваннями в царині організації шкільної життєдіяльності, укладення зв’язків для міжшкільної дружби та взаємодії, напрацювання моделей партнерських стосунків.

 

До участі   запрошуються засновники й керівники   закладів загальної середньої освіти та їх заступники, керівники органів управління освітою ОТГ, районів і міст, методисти інформаційно-методичних центрів освіти,   батьки та всі, кого хвилює стан освіти та майбутнє нашої країни.

Прохання до всіх, хто читає даний інформаційний лист взяти анонімну участь в короткому он-лайн опитуванні на предмет вивчення громадської думки з освітніх питань за наступним посиланням: (детальніше)

 

 

Перший день – 7 лютого

 

Практико-орієнтовані екскурсії  до закладів загальної середньої освіти Львова. Розподіл по школах буде здійснено в порядку формування списку учасників, про що вони будуть проінформовані персонально на вказану в заявці електронну адресу.

Початок об 11:00, детальна інформація буде надіслана  персонально після реєстрації і поділу зареєстрованих учасників по школах.

Екскурсії містом у складі груп після відвідування шкіл.

16.45 – збір в актовій залі коледжу за адресою: м. Львів, вул. І. Пулюя, 36.

17.00 –  Панельна дискусія:

«Професійна освіта як екзаменатор готовності випускника школи  до навчання впродовж життя» 

 

                                   Другий день – 8 лютого

 Реєстрація учасників конференції  8 лютого 2020 року з 8:00 до 9:00

за адресою: вул. І. Пулюя, 36. 

 

Другий і третій дні – 8 і 9 лютого:

9.00 – робота згідно заявлених рубрик за адресою: м. Львів, вул. І. Пулюя, 36.

 

                                  Рубрики конференції:

  • майстер-класи, тренінги, воркшопи тощо – 90 хв.
  • «Є задум!» – творча новинка, яка ще не знайшла свого практичного втілення. Виступ: до 15 хв.
  • «Скарбничка моїх  управлінських знахідок» – власний позитивний досвід. Виступ: до 15 хв.
  • панельні дискусії 8-9 лютого:
  • «Малокомплектні школи: закрити не можна залишити»
  • «Учитель і технологія: хто кого?»
  • «Здорова школа – здорова нація»
  • «Школа В. Сухомлинського: право на життя чи забуття?»
  • «Кадрова політика автономної школи: сучасні виклики та перспективи розвитку»
  • «Академічна доброчесність: міфічна концепція чи дієвий інструмент забезпечення якості освіти»
  • «Соціальний захист педагога: вижити можна, жити – ні?»
  • «Міфи і реалії сучасного виховання»

 

Умови участі у конференції:

 

Участь у роботі конференції   БЕЗКОШТОВНА.

Для тих, хто захоче отримати  сертифікат на 30 годин та інформаційно-методичні матеріали заходу – оргвнесок у сумі 250 грн. при реєстрації.

Сертифікат учасника видається тільки за фактом особистої участі в роботі конференції, передбачає отримання збірника  та інших конференційних матеріалів.

Проїзд, проживання та харчування учасників конференції здійснюється за рахунок сторони, що відряджає або власним коштом.

Кількість місць   обмежена. Для участі в конференції до 30.01.2020 р. потрібно пройти онлайн-реєстрацію за наступним посиланням:(детальніше) 

 

 

       Планується видання збірника матеріалів конференції.

Прохання до всіх, хто зголошується до будь-якого формату виступу або хоче висловити свої думки з означених питань панельних дискусій незалежно від особистої присутності, надсилати свої робочі матеріали (тези виступу на панельній дискусії, розробки майстер-класів, тренінгів тощо) в електронному варіанті на адресу: Lvivconf2020@gmail.com.

Заявки на виступ та матеріали для збірника робіт подаються до 20 січня  2020 р.

Оргкомітет залишає за собою право відібрати з-поміж авторів надісланих матеріалів тих учасників, що виступлять експертами  заявлених панельних дискусій чи ведучими своїх заходів (майстер-класів, тренінгів тощо).

 

Вимоги до оформлення друкованих матеріалів

  1. Тези виступів  необхідно подати в електронному   вигляді: формат листка – А4 (орієнтація книжкова), поля – верхнє, нижнє, праве, ліве – 2 см, шрифт – Times New Roman,   кегль 14, звичайного стилю, без переносів та табуляцій, інтервали – міжрядковий – півтора, відступ першого рядка – 1,25 см, вирівнювання абзаців – за шириною.
  2. Автор   несе відповідальність за правильність та достовірність,  орфографічну, лексичну та стилістичну грамотність поданого матеріалу, за точне цитування джерел і літератури та посилання на них.
  3. Обсяг матеріалу на друк – 4 -5  сторінок. Література подається наприкінці  загальним списком у алфавітному порядку. Список використаних джерел та літератури оформляється відповідно до вимог ДСТУ ГОСТ 7.1:2006 “Система стандартів з інформації, бібліотечної та видавничої справи. Бібліографічний запис. Бібліографічний опис. Загальні вимоги та правила складання”. У посиланні на використані джерела та літературу зазначається їх порядковий номер у списку літератури та сторінка, які проставляються у квадратних дужках (наприклад: [4, с.32]). Якщо автор використовує посилання на декілька літературних джерел, то це зазначається так: [4; 32].
  4. Матеріали без бібліографії   розглядатися не будуть.
  5. Структура поданого матеріалу: 

– назва панельної дискусії/формату пропонованого заходу (майстер-клас, тренінг тощо)  по центру;

  • назва виступу;
  • відомості про автора: прізвище, ім’я, посада, місце праці, № тлф, ел.адреса;
  • ключові слова (6-8 слів);
  • актуальність теми, виклад своєї думки згідно теми панельної дискусії (для майстер-класів, тренінгів тощо – мета, завдання, регламент та орієнтовний зміст роботи, форма підведення підсумків роботи), висновки і пропозиції;
  • бібліографія

 

Підписуйтесь на щоденник  конференції, який буде вестися в групі «Гуманна педагогіка України» у мережі Facebook: https://www.facebook.com/groups/438225293202752/?ref=bookmarks

 

Варіанти поселення (бронювати самостійно)

Хостел Львівського професійного коледжу готельно-туристичного та ресторанного сервісу (вул. Пулюя, 36). Бронювати за тел. 067-680-61-60.    Від залізничного  вокзалу — маршрутка №32 (зупинка вул.Пулюя), від головного автовокзалу на вул Стрийсьскій — маршрутка №10.

Гостєві кімнати Львівської середньої спеціальної музичної школи-інтернату ім. С. Крушельницької (вул. Зелена, 10). Бронювати за тел. 096-367-90-41 – Людмила Євгенівна. Від залізничного  вокзалу – трамваї №1, №9, від автовокзалу на вул. Стрийській – тролейбус №25, маршрутка №3А (зупинка вул. Шота Руставелі).

Львівське державне училище фізичної культури (вул. Княгині Ольги, 1). Бронювати за тел. 067-947-03-08 Євгенія Антонівна. Від залізничного вокзалу – трамвай №9 до трамвайного парку, далі трамвай №3.

Хостел, вул. Архипенка, 2. Бронювати за тел.
097-94-97-792 Софія Петрівна. Від залізничного вокзалу – трамвай №9, зупинка вул. Івана Франка, від Стрийського автовокзалу – маршрутка №3А до Стрийського ринку.

Хостел ТКЦ «Княжий», вул. В. Великого, 125. Бронювати за тел.: +38(032) 263 12 14.

(Всього переглядів - 760)