Нова українська школа потребує нових підходів до навчання, формування педагогічної компетентності фахівця школи. Сучасний учитель повинен грамотно застосовувати педагогічні технології, проявляти творчу і дослідницьку ініціативу, професійну мобільність, бути здатним до самоудосконалення. З цією метою 12 листопада у Кам’янобрідській ЗОШ І – ІІІ ст. імені Петра Андрусіва відбулась дискусія – педагогічна полеміка на тему «Компетентний учитель – запорука реалізації компетентнісного підходу до сучасного освітнього процесу». Директор школи В.Дида ознайомив учителів з шляхами формування професійної компетентності педагога, наголосив, що одним з найбільш ефективних засобів підвищення власної майстерності є самоосвіта. В дискусії взяли участь Бук Г. Б., вчитель початкових класів, Булига О. С., вчитель інформатики, Бардадин Т. В., вчитель фізичної культури та Гриб І. М., вчитель англійської мови, які представили свої самоосвітні кейси «Я – компетентний вчитель». Вчитель фізики Марущак Г. О. та педагог – організатор Чекан І. Я. підготували методичне панно «Самоосвіта +». Ще одним етапом педагогічної ради була робота в групах над завданнями: скласти асоціативний ряд компетентний учитель; написати для себе два завдання: короткострокове і довгострокове, які треба виконати, щоб підвищити свою професійну компетентність; створити рекламу професії вчителя.
Адміністрація школи дякує колегам за роботу, креатині ідеї, бажання змінюватись, вдосконалюватись професійно.