ДІТКИ-ДОЩИКИ Вправи для роботи з дітками з розладами аутистичного спектру (для батьків)

Вправа «Запам’ятай і напиши»

Мета: розвиток уваги, зосередженості, зорової пам’яті, удосконалення уміння працювати за інструкцією дорослого.

Прочитай слова, які написані на листку паперу ( 5-8 слів ).

– Запам’ятай ці слова та місце їх розташування на аркуші.

– Напиши ті слова, які ти запам’ятав і у тому самому порядку в якому вони були розміщені на листку. Порівняй свою роботу зі зразком.

Вправа «Запам’ятай і намалюй»

Мета: розвиток уваги, зосередженості, зорової пам’яті, удосконалення уміння працювати за інструкцією дорослого.

– На листку А4 намалюйте кілька геометричних фігур (коло, трикутник, чотирикутник, прямокутник, овал). Покажіть  дитині:

– Розглянь уважно, які геометричні фігури зображені на листку паперу (5-8 фігур). Запам’ятай їх. – Намалюй ті фігури, які ти запам’ятав.

Вправа «Будуємо будиночок» (дошкільний, молодший шкільний вік).

Мета: розвиток уваги, мислення, дрібної моторики рук.

– За допомогою конструктора (кубиків, мозаїки) «побудуй» будиночок для своїх друзів.  – Скільки кімнат має будиночок? – Хто в ньому «живе»?

Вправа «Намалюй по крапочках» ( дошкільний, молодший шкільний вік)

Мета: розвиток дрібної моторики руки, сприймання, довільної уваги.

– Обведи малюнок по крапочках. Яке зображення у тебе вийшло? (малюнки простих геометричних фігур, тварин, рослин, з’єднання букв).

Вправа «Вирізання  по контуру» ( дошкільний, молодший шкільний вік)

Мета: розвиток дрібної моторики руки, сприймання, довільної уваги.

– За допомогою ножиць, виріж  зображення по контуру (смужку паперу, фігуру, малюнок). – Будь уважним, не поспішай.

 

(Всього переглядів - 122)